ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Josefin - 23 maj 2012 22:19

Idag blev det en Molly-dag på bloggen för att hon släppte sitt album idag och här kommer några gamla klipp med henne :D

Så vill stjärnorna:

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=molly_sanden_sa_vill_stjarnorna&videoid=799431&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se


Fånga en sommar:

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=molly_sanden_fanga_en_sommar&videoid=799423&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se


Intervju med systrana Sandén:

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=de_musikaliska_systrarna_sanden&videoid=799426&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se


Det jag gillar med klippet i mitten där ser man ett halsband Molly har med "E" som i Eric fick tårar i ögonenn där för dom var ju så söta tillsammans!!


Av Josefin - 23 maj 2012 17:46

Låtarna från Molly´s ablum finns ute på Spotify nu!!!

Av Josefin - 23 maj 2012 17:16

Idag har äntligen Molly´s album kommit ut!!!

Av Josefin - 23 maj 2012 17:14

Grym video,grym låt och en helt underbar sångerska :D

Av Josefin - 23 maj 2012 17:05

Nya tuffa Molly: Nu bryter jag mig loss

 

”Jag har insett att livet är för kort – man måste våga köra”

Hon har alltid varit den stabila tjejen med ett förhållande.

Men Molly Sandén är inte den personen längre. Möt adrenalin-junkien som festar på tisdagar.

– Jag har insett att kärleken till familj och vänner är sådan kärlek som håller för alltid, säger sångerskan.

Leksand mars 2012.

Efter ett tufft halvår är Molly Sandén, 19, inställd på det värsta.

– Men jag hade den där känslan i magen. Känslan att jag hellre satsar på någonting som jag verkligen vill, förlorar och tvingas börja om än gör något jag inte känner hundra procent för, säger hon.

Nu vill hon ha kul

Så Molly kliver upp på Melodifestivalscenen i skinnbyxor och sjunger bort smärtan från uppbrottet med ex-pojkvännen Eric Saade. Sjunger bort självtvivlet och stunderna då hon varit nära att ge upp.

Tjejen som en gång sjöng om gudar och stjärnor var, och är fortfarande, borta.

Molly Sandén har sparkat av sig ballerinaskorna.

– För mig var Melodifestivalen det bästa sättet att börja ett nytt kapitel i mitt liv. Jag insåg någonstans att jag alltid försökt vara alla andra till lags. Men nu gör jag det här för mig. Jag behövde bryta mig loss. Nu är jag fri.

Och fortsätter:

– Jag är inte den här blyga tjejen som folk fått bilden av. Jag har insett att livet är för kort. Man måste våga köra, ha kul, satsa. Jag är ung och singel. Jag måste leva, säger hon.

Var nära att ge upp

Det har gått några månader sedan det omtalade uppbrottet med ex-pojkvännen Eric Saade. Molly är starkare nu. Inte för att hon egentligen känt efter, men det är så mycket annat som stärkt henne.

– Det har hänt annat i mitt liv också. Vänner och människor som jag jobbat med svek mig. Det var tufft och gjorde att jag blev tvungen att tänka om.

Hon höll på att ge upp, men gjorde inte det.

Molly släppte taget om de som inte fanns där när hon behövde dem som mest. De som klappade henne på huvudet och sa ”lilla gumman, inte ska du sjunga på engelska och jämföras med de stora sångerskorna”.

– Nu känner jag mig som en annan människa. Förr ville jag inte att det jag gjorde skulle sticka i ögonen på någon. Men nu vill jag inte vara den censurerade versionen av mig själv.

Söker nya kickar

Så med nitjacka, ett helt nytt album, en längtan efter ”allt som ger en kick” och kanske en spontanresa till Danmark ”bara för att det kan finnas en mening med det” är Molly Sandén redo för livet.

– Jag har alltid varit den stabila tjejen som gått i skolan, haft ett förhållande. Men nu kastar jag mig ut och kör. Nu dejtar jag musiken och jag har insett att kärleken till familj och vänner är sådan kärlek som håller för alltid.


Melodifestivalen var ett sätt för Molly Sandén att gå vidare. En tid innan hade hennes förhållande med pojkvännen Eric Saade spruckit. Foto   Melodifestivalen var ett sätt för Molly Sandén att gå vidare. En tid innan hade hennes förhållande med pojkvännen Eric Saade spruckit. Foto nitar och ny platta Molly Sandén är nu beredd att kasta sig ut i det okända. ”Jag är inte den där blyga tjejen som folk fått bilden av. Jag är ung och singel. Jag måste leva”, säger hon. Foto   nitar och ny platta Molly Sandén är nu beredd att kasta sig ut i det okända. ”Jag är inte den där blyga tjejen som folk fått bilden av. Jag är ung och singel. Jag måste leva”, säger hon. Foto

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards