ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Josefin - 22 maj 2012 20:26

Jag vill bara säga att jag älskar er   när ni läser min blogg, blir glad när jag ser att besökarna ökar   som Eric´s låt "Without you i´m nothing" och det stämmer jag är ingenting utan er underbara läsare!!! Så jag hoppas verkligen att ni fortsätter läsa min blogg och kommentera   

Love you guys   

Swagging och Enjoy   

Av Josefin - 22 maj 2012 19:32

Hej vill tipsa om en kanon bra blogg om Eric, gå in på länken för att komma till bloggen :)

www.saadistforever.bloggplatsen.se

hon är jätte bra bloggare <3

Av Josefin - 22 maj 2012 18:29

Älskar den här verisone <3 men jag gråter med till den här :( för jag ser verkligen Eric framför mig <3

Av Josefin - 22 maj 2012 18:03

Saade kvar vid Mollys sida!

Trots att förhållandet mellan Molly Sandén och Eric Saade varit över sedan i januari tidigare i år, fortsätter paret att supporta varandra i karriären. När Molly under gårdagen firade release av nya albumet 'Unchained' på Grand Hotel, fanns ingen mindre än expojkvännen bland de inbjudna gästerna.

Publicerad: 2012-05-22, 13:20

De var Sveriges hetaste unga kändispar fram till i januari tidigare i år. Då kom beskedet att förhållandet mellan Molly Sandén och Eric Saade var över. Beskedet förvånade många men ingen av idolerna har velat kommentera uppbrottet. Molly Sandén sa bl.a till expressen i februari att; 'Vi hade våra anledningar och båda har gått vidare. Vi är inte ovänner.'. I övrigt har de båda valt att hålla separationen så privat som möjligt. Idag har parets gemensamma lägenhet sålts och ingen av dem verkar lägga fokus på att hitta en ny partner. Istället verkar båda lägga stort fokus på sina karriärer.

Oavsett anledningar till uppbrottet så är det uppenbart att vänskapen dem emellan lever vidare. När Molly tävlade i melodifestivalen i februari hyllades hon öppet av Saade på twitter med orden; '"Molly the best as usuall Go girl! <3". Och under gårdagen när Molly firade releasen av albumet 'Unchained' så fanns Eric Saade bland gästerna och visade sitt stöd. Andra som också supportade Molly denna kväll var bl.a bloggerskan Tyra Sjöstedt och mångkonstnären Regina Lund.


Åhh blir så himla glad när dom stöttar varann i sina karriärer :D 

Av Josefin - 22 maj 2012 17:38

Imorse så var Molly med i Vakna med the Voice och här kommer klippet om ni missade det och så när Molly sjunger "why am i crying"

Av Josefin - 22 maj 2012 16:33

Imorgon så släpper entligen Molly sitt album!!!!Men man ´kan ju höra låtarna nu, så vilken är er favorit låt med henne?? Min är Unchained :D

Av Josefin - 22 maj 2012 16:31

 

Snyggingen kör bil ;)


Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards