ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under februari 2012

Av Josefin - 13 februari 2012 17:32

Om ni missade när Molly gästade Rixmorgon tidigare imorse...Så kommer det här

Det låter som om det var Molly som gjorde slut med Eric??? för dom frågor ju om Molly saknar Eric?? och Molly säger nej!!!!????


Av Josefin - 13 februari 2012 16:24

Ett andrum i Melodifestivalen
 
Molly gillar girlpower:
Adele
Sia
Rihanna

Molly Sandén känner sig lite schizofren – känslorna går upp och ner och det är en skräckblandad förtjusning som bubblar i magen. Men när Molly äntrar Melodifestivalenscenen för andra gången på lördag är det inte för att vinna, utan för att beröra.

Låten ”Why am I crying” handlar om tomhet, ensamhet och hur man intalar sig själv att man är stark och kommer att klara sig. Den är självupplevd och därför väldigt självutlämnande.

Trots att Molly inte ens har hunnit fylla tjugo har hennes privatliv redan hängts ut i media ett flertal gånger. Det flyttas ihop, flyttas isär och nu senast – Molly dejtar Andreas Weise?
– Jag får höra så mycket som jag inte visste om mig själv genom media. Det är helt galet, vi är tydligen jättelyckliga. I verkligheten umgås vi inte ens – vi hälsar på varandra när vi ses, säger Molly.

Men så var Molly också bara 13 år när hon slog igenom i Junior Eurovision Song Contest 2006. Hon kommer ihåg de första elaka kommentarerna som skrevs om henne på nätet, de första skvallerintervjuerna som publicerades och de första skandalerna. Då tog hon väldigt illa vid sig.

Värst var det under hennes medverkande i TV4:s underhållningsprogram Let’s Dance 2010. Någon skrev elaka kommentarer om hennes vikt på nätet och vips skrevs en artikel om hur Molly mobbas om sin övervikt. Det ledde till att Molly fick riktigt dålig självkänsla och kroppsnoja.
– Men det blev också vändpunkten. Jag bestämde mig för att skita i vad folk skriver om mig. Om man går så långt att man skriver elaka kommentarer för att såra mig, då är det förmodligen den personen som mår väldigt dåligt och den personen det är synd om, säger Molly.
Hon har fortfarande inte vant sig vid att läsa saker om sig själv men hon har lärt sig att inte ta åt sig har fått mer skinn på näsan.

På lördag bjuder Molly på sig själv och sina tankar. Hon hoppas att hennes låt blir ett slags andrum från alla tornartshöjningar, guldregn och glassplitter som Melodifestivalen bjuder på i överflöd.
– Min låt är inte anpassad efter Melodifestivalen, utan den kommer från mitt hjärta och är en äkta låt med ett budskap som jag verkligen hoppas kunna förmedla.

Av Josefin - 12 februari 2012 21:58

Imorgon så kommer Molly var med i olika radio program!!!så här ser schemat ut


07.0 Vakna med the voice (kanal 5)

07.0 Mix megapol

08.45 Rix fm

  

Så missa inte det!!!! Jag kommer missa när hon är med i vakna med the voice för jag är påväg till skolan då :(

Av Josefin - 12 februari 2012 20:20

-Nej det har jag inte sa Lisa..Har du en flickvän?


-Nej sa Ulrik..eller jag vet inte?


-Okej sa Lisa...


När dom har pratat ett tag så lutade Ulrik mot Lisa och kysste henne..


När Eric och Molly kom hem så var klockan halv tolv och alla sov.....Så dom gick och la sig..


Nästa dag:


Lisa vaknade av att hennes mobil ringde och det var Ulrik...


-God morgon sötnos sa ulrik.


-God morgon gullet sa Lisa..


-Vill du göra något idag sa Ulrik??


-Mmm det kan vi sa Lisa..Vad ska vi göra?


-Vi kan kanske gå till stranden och gå på stan sa Ulrik..


-Mmm det låter bra sa Lisa..då syns vi sen..


-Mmm det gör vi sa Ulrik.. Hej då sötnos..


-Hej då sötnos sa Lisa..


När klockan var tio så var Molly vaken och gjorde lite frukost med Eric´s mamma när Lisa kom ner...

-God morgon på dig har du sovit gott sa Marlena??


-Ja det har hag sa Lisa..


-vad ska vi göra idag sa Molly???


-Jo jag ska vara med Ulrik idag sa Lisa...


-Okej men du får komma hem igen vid fem för vi åker hem till Stockholm idag sa Molly...Men är det något mellan er???


-Mmm kanske det sa Lisa...Vi är ihop..


-Vaa grattis sa Molly när hände det här??


-Igår kväll sa Lisa..


-Okej sa Molly..


Nu kom Eric ner och var nyvaken...


-God morgon på er sa Eric..vad gör ni??


-Vi gör lite frukost sa Marlena..


-Jo Lisa är ihop med Ulrik sa Molly..


-Vaa sa Eric förvånad??...Grattis Lisa sa han sen..


-Mmm jag ska vara med Ulrik idag sa Lisa...


-Okej sa Eric nyvaken...


Förlåt för ett kort kapitel... :( men jag är trött och det blir inte så mycket kapitel i feburari nu för det är ju Melodifestivalen men sen lovar jag att det ska bli mer!!! :D men här kom kapitel 27!! vad tycker ni??

SKRIV GJÄRNA EN KOMMENTAR VAD NI TYCKER!!! :D

Av Josefin - 12 februari 2012 12:55

Hej om ni missade APTV i morse så kan ni gå in på länken och kolla...Molly kommer vid 11:22

http://www.tv4play.se/barn/ap-tv_med_zillah_och_totte?title=ap-tv_med_zillah_och_totte_del_1&videoid=2154598&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se


Vid 15:32 så kolla på Molly`s ansikte!!Jag tycker hon har samma min som Eric just där??  


Tv4

Av Josefin - 11 februari 2012 18:54

Imorgon så är Molly med i ett program som heter APTV kl.07.25 på tv4!!!

 

Så missa inte det!!!!

Av Josefin - 11 februari 2012 18:24

 


Av Josefin - 10 februari 2012 22:03

Nästa fredag så är Fredagskväll med Malin i Leksand med Melodifestivalen där Molly är med i och tävlar så missa inte det!!! Gå in på fredagskväll med malin och rösta på Molly sanden som ska få fredags-presenten man kan rösta hur många gånger man vill!!!Så rösta på Molly så hon får presenten nästa fredag!!!


Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards