ERIC OCH MOLLY

Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Say it kapitel 24

Av Josefin - 3 februari 2012 16:50

Efter 6 timmar och 24 minuter

 

Så sov Lisa...Lisa vaknade av att Molly sa att dom var framme..Men då kom Molly på att LIsa vra svår väckt och kunde bara vakna av låten "Break of dawn" så Molly satt på låten och Lisa vaknade..


-Vad är det sa Lisa ny vaken??


-Jo vi har en överraskning kavt till dig sa Eric..


-Vad då sa Lisa?fundersam?


-Vi ska se på melodifestivalen sa Molly..


-Vaaa sa Lisa förvånad???

Nu var klockan åtta och det började och Lisa kunde inte fatta att hon satt och kollad på melodifestivalen i malmö men Eric Saade och Molly Sanden....Skulle hon någonsin fatta det???


-Vilken tycker du är bäst sa Eric?


-MM jag tycker att Danny var bäst sa Lisa...


-Okej sa eric..


en timme och och en halv timme senare


Så frågade Eric och Molly om hon ville ¨på efterfesten? och det ville hon jätte gjärna sa Lisa..

När dom kom dit så ville dom ha en foto på Eric och Molly för aftonbladet..Eric och Molly ställde gjärna upp på foto...Sen gick dom till Danny och grattade honom till en finalplats till globen..


-Jo det här är en kompis till hoss sa Molly till Danny och presenterade Lisa för honom..


-Hej sa Danny..


-Hej sa Lisa lite nervös.Du var jätte bra och grattis på födelsedagen också..


-Tack så mycket..Hur visste du att jag fyllde år idag??


-Jo för jag fylle år idag också pch min mamma  har sagt det till mig sa Lisa..


-okej sa Danny och grattis på dig med..


-Tack så mycket sa Lisa..


Dagen efter  mello

 

Eric,Molly och Lisa sov till klockan ett för dom var trötta för dom gick ifrån efterfesten ingerför klockal tre på natten..Så dom var trötta..


-Tack så mycket


Förlåt för ett kort kapiel men jag har ingen fanatsi vad jag ska skriva om??Men vad tycker ni om den??

Kommentera gjärna vad jag ska skriva om för jag har ingen fantasi om vad det ska handla om...

SÅ KOMMENTERA VAD NI TYCKER SKA HÄNDA I NOVELLEN!!!???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 25 augusti 2015 16:37


Som ni har märkt så bloggar jag inte så ofta nu... Men har inte haft tid eller ork med det, och vill inte ta bort bloggen heller så kommer ta en blogg-paus ett tag nu för har ingen tid nu för tillfället! Vet inte hur länge jag kommer ta en paus... ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 22:49


http://www.expressen.se/noje/saade-pa-scen-med-exet-molly-sanden/ ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 20:42


Blev så himla glad när jag såg den här bilden på Mollys instagram! Sjukt fina dom är!...

Av Josefin - 3 augusti 2015 19:49


Eric ska ju uppträda på rockbjörnen nästa onsdag! Och nu ska även Molly uppträde där! ...

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards