ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Josefin - 21 januari 2012 18:52

Hej jag tänkte göra en ny kategori som heter "Engelska till svenska" då ska jag översätta Eric´s låtar till svenska..Det är alltid roligt att veta vad det heter på svenska!!!den första låten är

Stupid with you!!

 

Jag kanske resa, som en nörd
Jag kan inte låta bli att snubbla när du talar
Jag kanske halka
Jag ska gå svag
Jag kan inte låta bli att fumla när vi träffas

Du förvåna mig
Varje gång som jag agerar galen
"Orsak fjärilar och pirrar invadera mig
Jag ska försöka vara mig själv ikväll, yeah

Jag verkar inte kunna prata just
Jag verkar inte kunna gå rätt
Jag fortsätter att göra dumma små saker
Du krympling min hjärna, babe
Genom att vara fantastiskt
Jag fortsätter att göra dumma små saker
Jag är dum med dig
Du höjer mina hjärtslag när du ler
Jag är dum med dig
Du höjer mina hjärtslag varje gång
Jag är dum med dig, dig, du
Jag är dum med dig, dig, du
Jag är dum med dig, dig, du
Jag är dum med dig, dig, du

Jag är en enda röra
Jag är rädd
Men du dyker bubblor inuti mig
Jag erkänner, det är okej
Jag gillar den här klumpiga spelet vi spelar

Du förvåna mig
Anledningen till att jag agerar så galet
"Orsak fjärilar och pirrar invadera mig
Jag kommer vara mig själv ikväll, ikväll

Jag verkar inte kunna prata just
Jag verkar inte kunna gå rätt
Jag fortsätter att göra dumma små saker
Du krympling min hjärna, babe
Genom att vara fantastiskt
Jag fortsätter att göra dumma små saker
Jag är dum med dig
Du höjer mina hjärtslag när du ler
Jag är dum med dig
Du höjer mina hjärtslag varje gång
Jag är dum med dig, dig, du
Jag är dum med dig, dig, du
Jag är dum med dig, dig, du
Jag är dum med dig, dig, du

Jag kanske resa, som en nörd
Jag kan inte låta bli att snubbla när du talar

Jag verkar inte kunna prata just
Jag verkar inte kunna gå rätt
Jag fortsätter att göra dumma små saker
Du krympling min hjärna, babe
Genom att vara fantastiskt
Jag fortsätter att göra dumma små saker
Jag är dum med dig
Du höjer mina hjärtslag när du ler
Jag är dum med dig
Du höjer mina hjärtslag varje gång
Jag är dum med dig, dig, du
Jag är dum med dig, dig, du
Jag är dum med dig, dig, du
Jag är dum med dig, dig, du
Jag är dum med dig, dig, du
Jag är dum med dig, dig, du



Av Josefin - 21 januari 2012 18:24

-Eric jag är hemma idag och tar hand om Lisa frö hon är sjuk sa Molly.


-Okej sa Eric men jag måste åka till studion nu..Jag kommer hem sent ikväll..Så gav Eric Molly en puss på kinden och sa hej då...


-Hej då sa Molly...

Lisa log kvar i sängen hela dagen och drack te..Men på kvällen så kändes det lite bättre så hon gick till vardagsrummet och kollade på tv med Molly..

Nu var klockan 22.15 och nu kom Eric hem och var trött...


-Hej sa Molly...


-Hej sa Eric tillbaka..Känns det bättre Lisa??


-Lite bättre känns det sa Lisa..

Nästa dag så knackade det på dörren så Eric gick och kollade vem det var....


När Eric öppnade dörren så ståg Molly´s vän Emmalisa där för Hon och Molly skulle vara idag....


-Hej sa Eric..


-Hej är Molly vaken?? sa Emmalisa..


-Ja det är hon sa Eric..

Eric gick och hämtade Molly..


-Hej sa Molly och gav Emmalisa en kram....


-Är du klar vi skulle gå på stan idag??


-Snart jag ska bara ta lite frukost och sminka mig först sa Molly..Men kom in så länge.


-Okej sa Emmalisa och gick in och satt sig i soffan..

Nu så hade Lisa vaknat och gick till soffan och kolla på tv:en så såg hon att någon satt där..


-Hej vad heter du sa Lisa??


-Hej jag heter Emmalisa jag väntar på Molly..Vad heter du?


-Lisa..

Nu så var Molly färdig och gick till Hallen och satt på sig skorna och jackan..


-Kommer du Emmalisa sa Molly??


-Ja jag kommer sa hon..


-Vart ska i sa Lisa??


-Vi ska till stan och kolla lite sa Molly..


-Okej sa Lisa....


-Du kan vara med Eric idag sa Molly..


-Mmm sa Lisa..Hej då..


-Hej då sa Molly och Emmalisa och gick till bussen...

Idag skulle Eric spela in en musicvideo till låten "Stupid with you" och Lisa fick vara med och kolla...


Jag vet att det blev ett kort kapitel men jag orkar inte skriva mer för jag är trött idag..Men om ni kommenterar så lovar jag att det kommer en lång imorgon!!!

Skriv vad ni vill ska hända så kanske det kommer med i nästa kapitel???

Av Josefin - 21 januari 2012 15:05

 

Eric och Molly´s gata hette Rörstrandsgatan 33a i Birkastan när dom bodde tillsammans???

Av Josefin - 21 januari 2012 14:58

    

 

Fina Molly är så söt!!!  

Det kanske kommer ett kapitel ikväll!!!

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards