ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Josefin - 14 januari 2012 20:44

 

Eric och Molly´s lägenhet är till salu???

Av Josefin - 14 januari 2012 20:14

-Det var super skoj idag sa Lisa..


-Bra sa Molly för du ska vara med i tv imorgon..


-Vaa sa Lisa..Ska jag vara med i tv??


-Ja det ska du sa Molly.


-Vilket program??


-I tv4 nyhetesmorgon och sjunga och prata..


-Okej sa Lisa..

När dom kom hem så gick Lisa och sov för det var en lång dag idag...


På morgon så kom Molly in och kolla om Lisa var vaken??? Lisa var vaken för hon kunde inte sova på hela kvällen för Lisa hade hostat hela natten...


-Molly jag kan inte vara med i tv idag sa Lisa..


-Mmm jag ser att du är blek i ansiktet sa Molly.Jag ringer till Lingman och säger det...


-Okej sa Lisa..


-Du får försöka sova så kommer jag med lite te till dig snart sa Molly..


-Mmmm..

Så ringde Molly Lingman och sa att Lisa inte kunde vara med i tv för hon var sjuk..


-Okej sa Lingman..

Så la Molly på och gick till Lisa´s rum...Så hade hon somnad..


-Eric jag är hemma idag och tar hand om Lisa för hon har blivit sjuk..sa Molly.


-Okej sa Eric men jag måste åka iväg till studion nu..Jag kommer hem sent ikväll..Så gav Eric Molly en puss på kinden och sa hej då..


-Hej då sa Molly..

Lisa låg i sängen hela dagen och hostade och drack te...Men på kvällen så kände hon säg lite bättre så hon gick till vardagsrummet och kollas på tv med Molly...

nu var klockan 22.15  och nu kom Eric hem och var trött.


-Hej sa Molly.


Hej sa Eric tillbaka..känns det bättre Lisa??


-Lite bättre sa Lisa..

Nästa dag så knackade det på dörren så Eric gick och kolla vem det var.....


Så det kom kapitel 19!!vad tycker ni???Skriv gjärna en kommentar vad ni tycker???

 


Av Josefin - 14 januari 2012 16:38

Ikväll så kommer det ett kapitel men jag vet inte vad jag ska skriva??

Så ni får hjälpa mig!!Vad ska hända???

snälla skriv vad ni tycker ska hända???


Av Josefin - 14 januari 2012 13:49

 

När Molly sjöng i melodifestivalen 2009 så gråt Eric för det var så fint???


aww,gulligt!!!

Av Josefin - 14 januari 2012 13:08

Hittade den här fan-video och den här så himla bra!!

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards