ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Josefin - 1 januari 2012 21:17

Så blev Molly´s lösnaglar..snyggt!!

bilden är från hennes blogg så gå in på länken om ni vill se vad hon skrev till www.mollysanden.blogg/veckorevyn.se

Av Josefin - 1 januari 2012 15:13

-Vi åkte till Ikea och köpte en ny säng till mig och nu ska vi äta mat...


-Okej det låter bra...Men nu ska du får äta da så hörs vi sen da.hej sa mamman puss på dig...


-Puss och hej då sa Lisa och la på mobilen och gick in till köket där Eric och Molly satt..


-Vem var det som ringde sa Molly??


-Det var min mamma sa Lisa..Hon ville veta hur det var med mig...


-Okej sa Molly...


-Ska vi ändra ditt rum och sen gå ner till Ica och köpa chips och dricka sa Eric...


-Mmmm det kan vi göra sa Molly och Lisa.

För det var fredag idag så då är det mys för Eric skulle jobba imorgon igen...


Nästa dag när Eric åkte till studion och skulle skriva och spela in nya låtar....Så gick Molly till Lisa´s rum för hon skulle höra om Lisa vile åka net till stan och gå runt och kolla??Men när Molly kom utanför dörren så hörde hon att Lisa sjöng hennes låtar...Molly knackade på och gick in och frågade Lisa om hon vill gå på stan idag??


-Ja det kan vi göra sa Lisa..


-Okej ska vi åka ner om en halvtimme sa Molly..


-Mmmm det blir bra det...

När dom satt på bussen så sa Molly du har verkligen en fin röst..


-Nej det har jag inte sa Lisa


-Jo det har du visst....

När dom är på stan så såg dom att det skulle vara en talangjakt kl.13.00 då sa Molly ska su inte vara med Lisa??


-Nej det ska jag inte sa Lisa...


-Jo du skulle vinna Lisa för du har en såm magisk röst...sa Molly..

Mmm Lisa tänkte om hon skulle vara med???


-Okej sa Lisa jag är med...


-Okej då går vi och anmäler dig sa Molly....

När klockan var kvart i ett så var det proppfullt på köpcentret...


-Okej vet du vad du ska sjunga sa Molly???


-Mmm det vet jag sa Lisa...


-Okej men jag går ut och sätter mig nu sa Molly..


-Okej sa Lisa.


-Lycka till. :D


-tack sa Lisa.. :D

Nu började talangjakten och Lisa hade nr:5....Lisa hörde hur bra dom andra var...Nu är det Lisa´s tur att sjunga hon ska sjunga Molly´s låt "Stanna kvar"

Nå räknar dom rösterna och det var jämnt....Den som kom på 3:plats var Mia så ståg det mellan Lisa och en som hette Rosa...Den som vinner är..... LISA med låten "Stanna kvar"!!! Grattis Du får en värdechek på 100.000kr


-Tack sa Lisa med tårar i ögon....

Efteråt så kom det en skivbolag som tyckte att Lisa hade en jätte fin röst och vill jobba med henne i framtiden....


-Grattis sa Molly och kramade om Lisa....


-Tack så ,mycket sa Lisa..


-Vem var dom dära du pratade med undrarde Molly??


-Det var ett skivbolag som vill jobba med mig i framtiden sa Lisa..


-Vaa sa Molly.ska du säga ja till dom??


-Mmm jag tror det sa Lisa??


-Okej nu ska vi fira att du vann sa Molly...Kom så köper vi något gott tills ikväll sa Molly.


-Mmm det gör vi sa Lisa..

När Eric kom hem från studion så såg Eric att Molly och Lisa firade..


-Varför är ni så glada sa Eric??


-Joför Lisa vann talangjakten idag i köpcentert sa Molly och att en skivbolag vill jobba med henne i framtiden..


-Men grattis da sa Eric och kramade Lisa...


-Men vet du en sak till da sa Lisa???


-Nej det vet jag inte sa Eric??


-Jo jag ska spela in låten också sa Lisa..


-Vad roligt sa Eric....


Så där kom kapitel 15...Vad tycker ni skriv en kommentar????

Av Josefin - 1 januari 2012 13:01

När dom träffades 2007

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards