ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under december 2011

Av Josefin - 11 december 2011 13:49

Hej om ni har bilder som ni har tagit på Eric eller Molly lan ni skicka dom till den här e-mailen

ericmolly@live.se om ni vill att jag ska lägga ut det på bloggen...


Av Josefin - 11 december 2011 13:47

 

Tjejen från Erics skola och dansaren i "manboy" var med i Idol 2008!!!! ni kan se den här

http://www.tv4.se/idol/klipp?videoid=2111518&treeId=3020205


Tack Moa för tipset

Av Josefin - 11 december 2011 12:27

-Ni betyder allt för mig!

-Okej sa Molly.

-Kan du visa vart dressman ligger?

-Ja kom.

-Här ligger det.Ska du köpa present till eric?

-Ja han fyller år snart.

 

 

Jag följde med in och kollade med Molly.

-Vad ska du köpa till Eric?

-Vet inte sa Molly?

-Men jag har ett tips?

-Vad då?

-Jo Eric gillar ju färgen lila så du kan ju köpa en skjota i den färgen?

-Ja smart tänkt sa Molly.

När vi var färdiga så frågade Molly mig om jag ville fika med henne någonstans?

Jag sa ja det vill jag gjärna göra.

-Vart ska vi fika da sa Molly?

-Vi kan fika på Cafè Royal?

-Ja det kan vi sa Molly.

När vi satt där inne så pratde vi om olika saker. Jag tog en chokladboll och en coca cola och Molly tog en winnerbröd och en coca cola.

-Hur länge har du gillar mig som artist?

-Sen jag såg dig första gången i melodifestivalen.

-Okej sa Molly.

-Vill du vara med på kalaset på lördag när Eric fyller år?

Sa hon helt plötsligt???

-Eeh??? satt jag..Men till slut så kom det ett svar.Det vil jag gjärna om jag får??

-Det är klart att du får det sa Molly.

-Men ska jag köpa en present till Eric da?

-Om du vill det? Vi kan dela på min present om du vill det?

-Mmmm för jag vet inte vad jag ska köpa till Eric???

-Men jag måste gå nu sa jag.

-Okej sa Molly här har du mitt telefon nummer om du vill något innan  lördagen??

-Tack... Vill du har mitt telefon nummer?

-Ja det kan jag om jag får?

-Ja det får du...Här har du..

-Tack sa Molly.

-Men jag måste gå nu.

-Okej hej då.

-Hej då

När jag gick mot bussen så tänkte jag på vad som har hänt är det är en dröm eller????

 

                         Så det var andra delen av novellen.Vad tyckte ni om den skriv en kommentar så kanske det kommer fler om ni gillade den????

Av Josefin - 10 december 2011 12:25

gå in på länken och så trycker ni där det står "Knappen&Hakim" så får ni gå ner så ser ni Eric!!!

Av Josefin - 10 december 2011 12:08

 

Idag blir det inte så mycket inlägg för jag är inte hemma sen för jag ska möta mamma på stan och så ska vi åka till en kompis till mamma för vi ska vara med och kolla på "nopelfesten"

så skriv frågor till mig så svarar jag på dom imorgon...

Av Josefin - 10 december 2011 12:06

Så himla gulligt!!!!


Av Josefin - 10 december 2011 12:04

http://www.rixfm.com/t%C3%A4vlingar/ge-b...-%C3%A5rets-julklapp Tävling om Eric

 Gå in på länken och tävla om en privat spelning med Eric!!

tack Moa för tipset!!


Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards