ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under december 2011

Av Josefin - 24 december 2011 20:58

Jag dör när jag ser på den hära!!!!


Tack Moa för tipset..


Av Josefin - 24 december 2011 11:06

Eric och Molly och bloggen önskar god jul till er underbara läsare...

 

SÅ SYNS VI IMORGON

Av Josefin - 23 december 2011 12:41

När dom satt vid bordet sa Eric.Saknar du din mamma?


-Mmm det gör jag sa Lisa.


-Okej sa Eric.Men jag har en överraskning imorgon sa Eric.


-Vad då sa Lisa?


-Det får du se imorgon sa Eric.


Nästa morgon när Lisa vaknade så skulle dom ut och äta frukost.Men det Lisa inte visste är att hon ska få se sin mama där....När dom gick in dit och skulle beställa så kom en person bakom Lisa....När Lisa nände sig om så såg hon att det var hennes mamma..


-Hej sa mamman.hur är det?


-Hej sa Lisa och kramade sin mamma länge..det är bra med mig.Men hur är det med dig?


-Det är bra med mig också sa mamman.Jag har saknat dig jätte mycket...


-Och jag har saknat dig sa Lisa..

När dom satt sig vid bordet så pratade dom allt som har hänt.Har du haft det bra hoss Eric och Molly frågade mamman??


-Ja det har varit kanon bra och dom har varit snälla och omtänksamma mot mig...


-Det är bra det sa mamman.Men jag måste gå nu sa mamman för jag börjar jobba snart.


-Okej sa Lisa och kramde om mamman igen lika länge. Lisa fick till och med tårar i ögonen för hon bleb så glad.

När Lisa´s mamma gick iväg till jobbet så åkte dom till Ikea för dom behövde lite saker till hemmet.När dom ståg i kassan så gick Lisa ut och väntade för det var varmt där inne.Men när Lisa väntade där så kom det en liten flicka och frågade om hon kan få Lisa´s autograf för hon hade jört henne sjunga på radion.


-Ja det kan du väl få sa Lisa för hon kunde inte säga nej till en liten flicka.varsegod sa Lisa men jag måste gå nu sa hon.

Nu kom Eric och Molly vem var det undrarde Molly?


-Det var en liten flicka som ville han en autograf av mig sa Lisa.


-Okej sa Molly och Eric..


-Okej nu åker vi hem sa Eric.

När dom kom hem sa Lisa när får jag bo hemma hocc mamma?


-Det vet jag inte jag ska prata med dom imorgon sa Eric.


-För det är ju julafton imorgon och jag vill gjärna fira jul med min mamma sa Lisa.


-Mmm det för står vi sa Molly.

När det var kväll så gjorde dom julmat tills imorgon som koka julskinkan och göra gratäng.Men Lisa somande fort den här kvällen.


Så det kom kapitel 11..vad tycker ni skriv en kommentar. nu kommer det inte förräm på sandag kväll..så kommentera!!!


Av Josefin - 23 december 2011 12:28

Spring och köp den!!Eric är med..... den kostar 34:90kr

Av Josefin - 22 december 2011 15:35

-Hur var dagen nu da Lisa i Helsingborg?sa Eric.


-Det var kanon bra sa Lisa förutom att det började regna på slutet....


-Mmmm det var synd sa Eric..


-Men det var en rolig dag iallafall sa Eric och Molly.


-Ja det var min bästa dag någonsin sa Lisa...

Nu så satt dom på tåget och alla somnade på väg hem till Stockholm.


Nästa dag tänkte Lisa gör någor för Molly och eric som tack.Men vad ska hon göra?

När Lisa vaknade så satt Molly och kollade på tv:en.

-Hej god morgon på dig sa Molly.


-God morogn på dig med sa Lisa.Vart är Eric?


-Han är i studion idag.


-Okej sa Lisa.


-Kan jag få gå ut på stan idag undrade Lisa?


-Ja det kan du sa Molly men har på dig luvan på dig så dom inte känner igen dig.Sa Molly.

-Okej sa Lisa.


-Men jag går nu sa Lisa efter jag har ätit frukost.


-Vad vill du har för frukost undar Molly?

-Spelar igen roll ta fram något bara sa Lisa.


-Jo vid eleva så åker jag jämnt till studion sa Molly.

-Okej sa Lisa.Jag klarar mig själv.


-Men här har du nyckeln för du kommer nog hem innan mig sa Molly.


-Mmmm det gör jag nog sa Lisa.

När lisa hade satt på sig kläder så gick hon ut.


-Okej vad ska jag göra för något till dom? sa Lisa tyst.


Lisa tänkte gör aen middag som tack för allting till dom. När Lisa kom hem så var klockan två.


-Ja jag hinner för dom skulle komma hem vid sex-tiden.

Så lisa satt igång med middagen och dukade bordet.Nu hörde Lisa att dom kom i trapphuset.


-Hej sa Molly och Eric.

Men Lisa sa igenting.Så Molly och Eric blev oroliga om det hade hänt något? Men när dom kom in i köket så spg dom att det var dukat jätte fint.Så kom Lisa fram.


-Hej sa Lisa.


-Hej sa dom förvånad?


-Har du gjort allt det här sa Eric?


-Ja det har jag som tack att ni har tagit hand om mig i några veckor.Sa Lisa.


-Det var så litet sa Molly och Eric.


-Men ska vi äta da sa Lisa.


-Ja det ska vu sa Molly.


När dom satt sig vid bordet sa Eric. Saknar di din mamma?


-Mmmm det gör jag sa Lisa.


-Okej sa Eric.Men jag har en överraskning imorgon sa Eric.


-vad då sa Lisa?


-Det får du se imorgon sa Eric.


Så det fick ni kapitell 10 vad tycker ni om den skriv gjärna en kommentar!!!



Av Josefin - 22 december 2011 15:24

Hittade den här videon på youtube..<3 så himla gullig!!!


Av Josefin - 22 december 2011 12:34

Idag är det sista stopper på Eric`s signering turne och det slutar i Växjö...

Eric står på scenen kl.19.00 missa inte det ni som bor i närheten!!!

 

Av Josefin - 21 december 2011 21:21

 

Molly kommer gästa uppsittakvällne i bingolotto på fredag kl.17.30

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards