ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under december 2011

Av Josefin - 26 december 2011 22:07

Eric´s leende och skratt smittar av sig verkligen!!!

Av Josefin - 26 december 2011 12:19

Vill bara påmina er att om ni har bilder eller vidoen som ni har tagit på Eric och Molly kan ni skicka till den här e-mailen ericmolly@live.se så lägger jag ut det på bloggen...

Av Josefin - 26 december 2011 12:15

http://www.tv3play.se/play/261240

Hej om ni vill se I saades fotspår gå in på länken ovanför...

 

så himla bra det ska jag följa varje dag kl.12.00 till torsdag!!!


Av Josefin - 26 december 2011 11:33

Missa inte premiären av I Saades fotspår på tv3play kl.12.00 idag!!!

Av Josefin - 25 december 2011 21:55

Hahahahahahah!!!!så himla bra...

Av Josefin - 25 december 2011 21:23

 

Så himla härlig bild...<3  älskar Eric´s hår på den här bilen!!!!

Av Josefin - 25 december 2011 15:13

MISSA INTE I SAADES FOTSPÅR IMORGON KLOCKAN TOLV OP TV3PLAY!!!

Av Josefin - 25 december 2011 13:38

-Okej nu åker vi hem sa Eric.

När dom kom hem sa Lisa när får jag bo hoss mamma?


-Det vet jag inte jag ska prata med dom imorgon sa Eric.


-För det är ju julafton imorgon och jag vill fira jul med min mamma sa Lisa.


-Mmmm det för står vi sa Molly.

När det var kväll så gjorde dom julmat tills imorgon som koka julskinkan och göra gratäng.Men Lisa somnade fort den här kvällen...


När Lisa vaknade låg det ett paket vid hennes fötter för det var julafton idag. Så LIsa öppnade paket och det var en iphoen4....Lisa blev jätte glad för hon har önskar sig sån jätte länge!!!

När hon gick ut till köket så satt Eric och Molly där och fikade...

tack så mycket sa Lisa och kramade Eric och Molly....


-Varsegod sa Eric och Molly.


-Men hur visste ni att jag önskade mig en iphone4??sa Lisa.


-Vi ringde din mamma och frågade vad du önskade sa Molly.


-Tack så mycket sa Lisa igen och kramade Eric och Molly igen....

Nu var klockan tre och dom satt och kollade på "Kalle anka" sen öppnade dom julklappar.Eric fick "Zlatans bok" av Molly och Molly fick en väska som hon önskad sig av Eric.

Och så fick Eric och Molly en present av Lisa också som tack för allting.....Det var en chokladask och Eric fick en present till av Lisa och det var pistagnötter och det blev Eric glad över....


-Tack sa Eric och Molly..


-Varsegod sa Lisa.

Nu var det juldagen och alla sov till tolv och sen åkte Eric till studion och skulle skriva lite ny musik och sen skulle prata med dom om dom har fått tillbaka låten med Lisa och Eric..Men det hade dom inte fått än sa Thomas Lingman Eric´´s manager....

Lisa var trött på att hon inte fick bo hoss mamman så hon gick ut och där ståg dom....


-Hey sa Lisa.Vill ni veta om det eller??


-Ja det vill vi sa alla repotrar..


-Okej så berätta Lisa hela historien från när hon träffade Molly och sen Eric fyllde år och resten.......

Men då kom Eric vad gör du Lisa?Sa Eric.


-Jag är trött på dom att dom aldrig slutar så jag berättar allting istället sa Lisa...

Men Eric lyssnade inte och släppade Lisa in i lägenheten men Lisa kämpade imot Eric..Men Eric vann.


-Okej varför gick du till dom undrade Eric...


-Jo för jag vill bo hoss min mamman sa Lisa till Eric och Molly.

Nu satt Eric.Molly och Lisa tysta och kollade på tv:en tillslut sa Molly om dom vill ha någonting och äta??men igen svarade.....


Det kom kapitel 11...det blev inte så långt nu för jag orkade inte skriva mer..men kommentera minst 4 så kommer det en lång imorgon....

KOMMENTERA!!!!!


Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards