ERIC OCH MOLLY

Alla inlägg under december 2011

Av Josefin - 28 december 2011 18:10

Jag tänkte göra en ny header..men jag vet inte vilken jag ska ha??? Så ni får vara med och bestämma mellan 3stycken..


1.

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />

2.

.photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />

3.

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />


Så skriv i komentaren vilken ni tycker mest om...


Av Josefin - 28 december 2011 15:31

 

Eric kommer vara med i Eldsjälsgalan imorgon kl.20.00 på kanal 4!!!

Av Josefin - 28 december 2011 15:02

Har ni sett I Saades fotspår på tv3play??det är super bra här kommer del 1,2


del 2

Min favorit i del 2 är vid 10:55 det är så himla bra!!skrattar ihjäl mig varje gång jag ser videon...



Av Josefin - 28 december 2011 11:38

MISSA INTE DET!!!

Av Josefin - 27 december 2011 19:50

Det här är inge med Eric och Molly att göra men jag vill bar säga om ni gillar att läsa noveller så skriver jag en på min andra blogg...Men det skriver jag inte om Eric och Molly..

den heter www.aldenfalk.bloggplatsen.se

så gå gjärna in ditt och läs om mitt liv och min novell!!!

Av Josefin - 27 december 2011 19:17

Logg

 
 

Av Josefin - 27 december 2011 18:19

-Hey sa Lisa.Vill ni veta om det eller?


-Ja det vill vi sa alla repotrar...


-Okej så berättade Lisa hela historien från när hon träffade Molly och sen eric fyllde år och resten.....

Men då kom Eric vad gör du Lisa??? sa Eric.


-Jag är trött på att dom aldrig slutar så jag berättar allting istället sa Lisa....

Men Eric lyssnade inte och släppade Lisa in i lägenheten men Lisa kämpade imot Eric...Men Eric vann.


-Okej varför gick du ut till dom undrarde Eric??


-Jo jag vill bo hoss min mamma sa Lisa till Eric och Molly...

Nu satt Eric,Molly och Lisa tysta och kollade på tv:en tillslut sa Molly om dom ville ha någonting att äta?? men igen svarade....


Nästa dag log Lisa i sängen fram till klockan ett...För hon tänkte bara på allting men då kom Molly in och frågade om Lisa ville ha något att äta???Men Lisa svarade inte så Molly satt brevid Lisa och sa jag vet att det är jobbigt Lisa men du kan inte bara ligga i sängen tills allt är som vanligt igen sa Molly..


-Jag vet sa Lisa..men igenting kommer bli vanligt sa Lisa...


-Nej det kommer det inte men Eric försöker allt för att hjälpa dig sa Molly..


-Mmm sa Lisa bara.


-Men ska vi inte ha en filmkväll sa Molly....


-Jo det kan vi ha sa Lisa..


-Så ska vi ner till Ica och köpa något gott och äta sa Molly..


-Mmm det gör vi sa Lisa.

När dom kom hem igen från Ica så satt dom igång filmen det blev "Smurfarna" och chips.godis och coca cola... När Eric kom hem så hade Molly och Lisa somnad i soffan. Eric väckte Molly lätt..


-Hej är du redan hemma sa Moly nyvaken..


-Ja det är jag sa Eric och nu är det klart Lisa kan flytta hem till sin mamma igen.


-Okej sa Molly.

Så dom väckte Lisa och berättade att allt var klart att hon kan flytta hem till sin mamma igen..Lisa blev super glad....

Så nästa dag så skulle Lisa få komma hem till sin mamma.När hon kom hem till familjen så sa Eric och Molly att hon kan ringa till dom när hon vill....


-Men hej då sa Eric och Molly.


-Hej då sa Lisa och kramade om Eric och Molly.Vi syns väl någon gång sa Lisa.

Men när Lisa saknade Eric och Molly jätte mycket...Så hon frågade mamman om hon fick bo hoss Eric och Molly???


-Det är klart du får det sa Lisa´s mamma.


-Tack sa Lisa och kramade om mamman men jag kommer och hälsar på sa Lisa...

Så nästa dag när Molly och Eric kom hem från sina jobb så var tv:en på...När dom kom in till vardagsrummet så såg dom att Lisa satt där..


-Hej sa Lisa är ni redan hemma??


-Ja det är vi sa Eric..Men vad gör du är sa Eric fundersamt??


-Jo jag saknade er jätte mycket så jag frågade mamma om jag fick bo här och hon sa ja..


-Okej sa Molly..


-Och vi har saknat dig sa Eric och Molly samtidigt..

Så satt alla och kollade på tv:en och kvällsmat så sen gick dom och la sig för det var en lång dag imorgon för dom skulle köpa en ny saker till Lisa.....


Där kom kapitell 13..vad tycker ni skriv gjärna en kommentar...så kanske det kommer två imorgon???

KOM IGEN KOMMENTERA!!!<3

Av Josefin - 26 december 2011 23:47

Glöm inte att följa bloggen på facebook också...

 

så ser profilbilden ut..sök på ericochmolly och gilla sidan der kommer det också nyheter om Eric och Molly och video..

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards