ERIC OCH MOLLY

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Hallelujah kapitel 14

Av Josefin - 29 december 2011 19:04

-Hej sa Lisaär ni redan hemma?


-Ja det är vi sa Eric...Men vad gör du här sa Eric fundersamt???


-Jo jag saknade er jätte mycket så jag frågade mamma om jag fick bo här och hon sa ja...


-Okej sa Molly.


-Och vi har saknat dig sa Eric och Molly samtidigt.

Så satt alla och kollade på tv:en och åt kvällsmat så sen gick dom och la sig för det var en lång dag imorgon för dom skulle köpa en nya saker till Lisa...


Nästa morgon så åkte dom till Ikea för dom ska köpa en ny säng till Lisa och lite andra saker till lägenheten...


-Så Lisa vilken säg tycker du är fin och härlig sa Molly?


-Mmmm jag gillade den sängen den var svart med vita prickar...sa Lisa.


-Okej då tar vi den sa Eric...

Så gick dom till kassan sen åkte dom hem med den och försökte bygga ihop den...... Medan Eric försökte få upp Lisa´s säng så lagade Molly och Lisa mat det blev spagetti och köttfärssås.När maten var färdig blev Eric klar med sängen så Lisa fick ställa sängen i rummet sen och göra lite fint..När dom skulle äta så ringde det i Lisa´s mobil det var hennes mamma så Lisa svarade och gick till sitt rum...


-Hej sa mamman hur är det med dig?


-Hej det är bra med mig. Hur är det med dig mamma?


-Jo det är bra med mig också...Men vad har ni gjort idag da??


-Vi åkte till Ikea och köpte en ny säng till mig och nu så ska vi äta mat..


-Okej det låter bra.Men då ska du få äta nu da så hörs vi sen da.Hej då sa mamman puss på dig.


-Puss och hej då sa Lisa och la på mobilen och gick in till köket där Molly och Eic satt.


-Vem var det som ringde sa Molly?


-Det var min mamma sa Lisa.hon ville veta hur det var med mig...


-Okej sa Molly...


-Ska vi ändra ditt rum och sen gå ner till Ica och köpa lite chips och dricka sa Eric..


-Mmm det kan vi sa Molly och Lisa...

För det var fredag idag så då är det mys för Eric skulle börja jobba imorgon igen....


förlåt det blev inte så långt kapitel...Men jag orkar inte skriva så mycket idag..men om ni kommenterar så kommer det en lång imorgon...

SÅ KOMMENTERA SNÄLLA!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 25 augusti 2015 16:37


Som ni har märkt så bloggar jag inte så ofta nu... Men har inte haft tid eller ork med det, och vill inte ta bort bloggen heller så kommer ta en blogg-paus ett tag nu för har ingen tid nu för tillfället! Vet inte hur länge jag kommer ta en paus... ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 22:49


http://www.expressen.se/noje/saade-pa-scen-med-exet-molly-sanden/ ...

Av Josefin - 10 augusti 2015 20:42


Blev så himla glad när jag såg den här bilden på Mollys instagram! Sjukt fina dom är!...

Av Josefin - 3 augusti 2015 19:49


Eric ska ju uppträda på rockbjörnen nästa onsdag! Och nu ska även Molly uppträde där! ...

Presentation


Hej jag är en 95:a som älskar Eric Saade & Molly Sanden!!i den här bloggen kommer du få musik,bilder,fakta och om du har några bilder på dom så kan du skicka till den här e-mailen s-t-nos@live.se

Instagram: ericochmolly

blogresponse

Fråga mig

167 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest med bloggen? ;)
 Bilder
 Novellerna
 Att den handlar om Eric & Molly
 Info

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards